konichiwa

1/25/2009

Andapanda is my craft and illustration project / business that began in January this year with the creation of my very first plushie - andapanda. Then came along lots of friends for panda and other pretty things to sell online, in shops and on my craft market in Barcelona, Spain.

I'm working on getting my new webpage designed and up and running aswell as an etsy shop . In the meanwhile I'll be posting andapanda photos and other things here... :)






Andapanda es mi proyecto / empresa de artesania e ilustración que empezó en enero este año con la creación de mi primer muñeco - andapanda. A partir de allí vino muchos amigitos para el panda y también otras cositas bonitas para vender en tiendas, por internet y en mercaditos de artesania en Barcelona.



Estoy intentando acabar mi nueva página web y tambien abrir mi tienda de Etsy - pero iré colgando fotos aquí mientras tanto... :)

You Might Also Like

0 comments